سقف استخر مدل ارتفاع کوتاه قیمت سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه از مدل های محبوب و ارزان، بهترین کیفیت و قیمت را از سقف متحرک تمدن بخواهید.

در این مقاله قصد داریم که به بررسی سقف متحرک استخر هنگام اجرا در ابعاد دلخواه سقف استخر شما بپردازیم که قابلیت اجرایی در طرح های مختلف با رنگ های متنوع آلومینیومی را داراست تا آخر مقاله همراه ما باشید.مشاهده تمامی عکس های این نمونه کار

سقف متحرک استخر خانگی

برای سقف متحرک استخر خانگی، ویلا یا باغ شما امکان اجرا شدن چهار مدل سقف استخر امکان پذیر است این چهار مدل  سقف استخر، مدل های ارتفاع کوتاه، ارتفاع متوسط، ارتفاع بلند و ثابت می باشند که در این مقاله قصد داریم به بررسی سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه بپردازیم.

همه ی سقف های اجرا شده توسط شرکت سقف متحرک تمدن شامل ریل های استاندارد، ورودی های جانبی، در و دریچه، متریال با کیفیت و سقف و بدنه عایق می باشد.

این عایق بودن سازه باعث می شود که شما در هر زمانی که بخواهید حتی در فصل سرما امکان شنا کردن توسط شما در استخر فراهم است چرا شما دارای یک سقف متحرک استخر هستید و استخرتان را پاکیزه و گرم در فصل پاییز و زمستان نگه می دارد.

ابعاد سقف استخر به دلخواه شما

لازم به ذکر است که در هر جای سازه به دلخواه شما در و دریچه ای برای سازه تعبیه می گردد که امکان تردد بیشتر  و تهویه بیشتر هوا برای شما امکان پذیر می شود
 
ترکیب قوس های هندسی و ظریف در سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه زیبایی منحصر به فردی به کار شما می بخشد که اگر از ورق پلی کربنات تخت یا شفاف استفاده کرده باشید این زیبایی دو چندان می شود.
 البته شما می توانید از ورق های پلی کربنات شیری و یا مات و حتی دوجداره استفاده نمایید. در ادامه لینک چند نمونه کار و مقاله جهت اطلاعات بیشتر در اختیار شما همراهان گرامی قرار می گیرد.

نمونه کار بدنه پوشش شیری و سقف شفاف

نمونه کار های مدل ارتفاع کوتاه

اطلاعاتی درمورد پلی کربنات سقف متحرک استخر

مزایای سقف متحرک استخر

طراحی سقف متحرک استخر

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید لبه های گرد به طور قابل توجهی با بخش مرکزی صاف ادغام شده و یک فضای داخلی چشمگیر را تشکیل داده است و در عین حال حداقل ابعاد خارجی را حفظ کرده استهمانطور که در تصویر می بینید، سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه از جنس پلی کربنات شفاف است نه شیشه چرا که ورق پل کربنات 250 برابر مقاوم تر از شیشه سکوریت است و طراحی خاص و متناسب با دیزاین ویلای شما باعث می شود که هم سقف استخر و هم ویلای شما ظرافت و زیبایی لازم را پیدا کند به عبارت ساده، طراحی استخر شما از همه چیز مهم تر است که این امر با بازدید از استخر شما میسر می گردد و شرکت سقف متحرک تمدن با کارشناسان خود از استخر شما بازدید به عمل می اورند و مشاوره و طرح رایگان را در اختیار شما قرار می دهند.
 مقاله درمورد طراحی و ساخت سقف استخر

چگونگی حرکت سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر بدون زحمت یک ماژول را به سمت دیگری می‌کشد و فشار دادن آن به پشت استخر و مکان انتخابی شما بسیار ساده است.

همچنین ما می توانیم مسیر اضافی و یا قوس دایره ای شکل را برای شما اجرا نماییم که این موضوع باعث می شود سقف استخر شما بیش از پیش خاص شود همچنین طرح سانروف در صورت امکان اجرایی شدن آن شما را قادر می سازد کل ساختمان استخر  و منطقه استخر را به طور کامل مسقف کنید.

طراحی گرد برای استخر

سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه را می توان به شکل سفارشی نیز ساخت تا هر اندازه ای که در حد معقول باشد مطابق با اندازه استخر شما طراحی شود همچنین امکان اجرای رنگ‌های سفارشی بر روی تمام سازه استخر از جمله ورق های پلی کربنات و استراکچر آلومینیوم وجود دارد.

قرار دادن فیلم استخر متحرک گرد

اجرای سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه یک راه حل سطح متوسط است.

چند ویژگی سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه و حتی متوسط و بلند نه تنها دمای آب را به دلیل عایق حرارتی بودن ورق های پلی کربنات افزایش می دهد بلکه ایمنی های بسیار مورد نیاز باغ، ویلا و خانه ی شما را فراهم می آورد و باعث امنیت و حفظ جان کودکان و حیوانات خانگی شما می شود تمام انواع سقف های متحرک استخر تمدن قفل شده و باعث جلوگیری از ورود کودکان و افراد غیر مترقبه به استخر می شود.

همچنین شرایط آب و هوایی که ما در کشورمان تجربه می کنیم اغلب ناپایدار است و در بدترین حالت، آب و هوای ما می تواند تجربه شنای شما را زودتر از حد انتظار کوتاه کندو در سال روز های کمی را به شنا در استخر خود بپردازید. اما با اجرای سقف متحرک استخحر برای استخرتان علاوه بر افزایش تعداد روزهای شنا، در عین حال آب استخر خود را به صورت رایگان گرم خواهید کرد و با سقف استخر می توان دمای آب را تا حدود 8 درجه سانتی گراد افزایش داد.

هزینه های تمیز کردن استخر

چگونه می توانیم هزینه های تمیز کردن استخر خود را از نظر زمان و پول کاهش دهیم؟

آیا شما هم از دویدن بی پایان در اطراف استخر برای پاک کردن خاک یا حشرات غرق شده در آب استخر خسته شده اید؟

 در این صورت، ما به شما سقف متحرک استخر را پیشنهاد می کنیم که این امر باعث می شود تا از ریختن کثیفی به داخل استخر جلوگیری شود  که کیفیت آب بهداشتی بالاتری را برای استخر شما تضمین می کنددر ارتباط با این موضوع شما نه تنها در زمان صرفه جویی می کنید، بلکه مقدار قابل توجهی در هزینه مواد شیمیایی استخر نیز صرفه جویی کرده اید.

نحوه قفل شدن سازه به طور عادی

سقف متحرک استخر در عکس بالا به صورت قوس با مستطیل گرد با طراحی کلاسیک و کاربردی ساخته شده است و هر پنل در سقف متحرک استخر ارتفاع بلند به صورت استاندارد دارای دو قفل با پیچ های پنل امنیتی است که سازه را از لغزش محافظت می کند. پیچ های پنل قفل شونده به عنوان تجهیزات اصلی این محصول گنجانده شده است و شرکت سقف متحرک تمدن جهت تامین امنیت بیشتر برای استخر قفل های دیگری نیز در نظر گرفته است.

جمع بندی: در این مقاله ما به بررسی موضوعات مختلفی همچون نحوه قفل شدن سازه به طور عادی، هزینه های تمیز کردن استخر، چند ویژگی سقف متحرک استخر، طراحی گرد برای استخر، چگونگی حرکت سقف متحرک استخر، طراحی سقف متحرک استخر، ابعاد سقف استخر به اندازه دلخواه شما و سقف متحرک استخر خانگی پرداختیم امید واریم از این مطالب نهایت استفاده را کرده باشید. ضمن اینکه در این مقاله جزئیات فنی سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه را در اختیار شما قرار دادیم.

تمدن همراه شماست!

شرکت پوشش های متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. شرکت پوشش های تمدن با کارشناسان مجرب و زبده خود در طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر در خدمت شماست.

ارتباط با ما:

 اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطان جنب یاس17 

شماره تماس + واتساپ: 09120463001 - 09005453001


X منوی اصلی سایت
منوی اصلی